Nieuw. En al 300 jaar ervaring.

Vacature

administratief medewerker

In het kort

Aantal uren: tot uur
Salaris:Van € tot €
Functiegroep:Medisch ondersteunend
Solliciteer uiterlijk voor:18-08-2022

Over de functie

Ben jij een administratief talent dat goed is in overzicht houden? Heb je een hart voor de zorg en ervaring met het in de praktijk ondersteunen van spreekuren van artsen?
Ben je 20 tot 32 uur beschikbaar?

Kom dan het poliklinische team van het Reinier Haga Orthopedisch Centrum versterken!

Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de orthopedische polikliniek. Dit doe je door het oppakken van verschillende taken, zoals aannemen van de telefoon, plannen van afspraken, voorbereiden van spreekuren, verwerken van werk- en wachtlijsten. Daarnaast behoort het ook tot de mogelijkheden dat je af en toe een poliklinisch spreekuur ondersteund waarbij jij zorgt dat de arts zijn spreekuur vlekkeloos verloopt en de patiënt geïnformeerd wordt over het vervolg beleid.
Dit doe je samen in een team van doktersassistenten, polimedewerkers, verpleegkundigen en artsen.
Bij jou staat de patiënt als mens centraal en voel je je verantwoordelijk voor het gehele zorgproces bij het Orthopedisch Centrum.

 

Wat vragen wij van jou

Functie-eisen
  • Je hebt een diploma MBO 4 niveau (of hoger) en relevante werkervaring;
  • Je hebt affiniteit met de zorg en ben je stress bestendig;
  • Je bent beschikbaar om te werken op alle dagen, met uitzondering van het weekend;
  • Je werkt zelfstandig, maar even goed prettig samen in een team;
  • Je bent goed in plannen, organiseren en vooruitdenken;
  • Je hebt kennis van geautomatiseerde systemen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed en hebt uitstekende mondelinge uitdrukkingsvaardigheden.

Wij bieden je

Arbeidsvoorwaarden
  • Afhankelijk van je werkervaring, word je ingeschaald tussen de € 2.028,= en € 2.972,= (FWG35) op basis van een fulltime werkweek (36 uur) conform CAO Ziekenhuizen;
  • Je ontvangt reiskostenvergoeding. Wij bieden je een fiscale uitruilregeling voor Reiskostenvergoeding en wij bieden je een fiscale uitruilregeling voor een (elektrische) fiets;
  • Het Orthopedisch Centrum biedt je 144 vakantie uren én minimaal 57 PLB uren op jaarbasis bij een fulltime dienstverband;
  • Naast 8,33 % vakantiegeld krijg je bij ons een eindejaarsuitkering van 8,33%.

Naast deze aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden geven wij je nog drie redenen om te kiezen voor het Orthopedisch Centrum:

  • Werken in dagdiensten met een vitaliteitsprogramma;
  • Kans om mee te werken aan het meest specialistisch Orthopedisch Centrum met als streven de beste te willen zijn;
  • Je krijgt voldoende ontwikkelingsmogelijkheden d.m.v. scholingen en trainingen om te zorgen voor kwaliteitsverbetering. De kwaliteit van zorg in het Orthopedisch Centrum komt tot uiting in excellente prestaties van al haar medewerkers, individueel én als team.

Meer informatie over de functie

Contactinfo
Enthousiast?
Ben jij enthousiast over deze vacature? Je sollicitatie is van harte welkom! Klik op de sollicitatie button en volg de stappen. Je schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae en motivatie is welkom tot 18 augustus. Je ontvangt een reactie of uitnodiging per mail van ons.

Wanneer je nog inhoudelijke vragen hebt, geeft Rinske Tabak (Manager polikliniek en backoffice) je graag meer informatie. r.tabak@rhoc of 079-2065590. Zij is afwezig van 22 juli – 1 augustus. Houd er rekening mee dat de sollicitatiegesprekken gepland zullen worden in week 34

 

Deel deze vacature:

Contact

Let op

U kunt alleen bij ons Orthopedisch Centrum terecht met een doorverwijzing van uw huisarts of specialist.